pondelok, 14 apríl 2014 16:03

Sama sebou

Šialenstvo, zúfalstvo i žiadostivosť. Čierne odtiene smiechu – pochabá láska.

Niekým iným ste sa už stali. Lisa Renee Jonesová vás vtiahla do sveta umenia, lásky, záhad a tajomstiev. Predostrela vám kúsok zo života Rebeccy a ten Sárin vám ponúkla takmer celý. Pár jeho kúskov si však ponechala ako „čierneho Petra“.

To, že chcete vedieť, čo bude ďalej, je jasným znakom, že kniha Keby som bola tebou nesklamala. Túžite vedieť viac a druhý diel s titulom Sama sebou vám odpovede dá. Na niečo odpovie, iné zasa zamotá.

Kniha Sama sebou je pokračovanie prvého dielu Keby som bola tebou. Pokračujeme presne tam, kde sme skončili, len príbeh sa začína uberať iným smerom. Rebecca ostáva naďalej nezvestná a Sarin život sa stáva viac a viac komplikovaný. Zamilovaná, neistá a plná pochybností. Presne taká je Sara a na vlas rovnaký je jej vzťah s Chrisom. Myslí si, že v denníkoch nájde odpovede, no tie jej ponúkajú len viac a viac otázok.

„Otvorene priznal, že v jeho živote nie je miesto pre vzťah, a v mojom vlastne tiež nie. Podľa neho je láska príliš náročná a len komplikuje život. Ľudia sa pre lásku správajú pochabo. Tvrdí, že láska vlastne ani neexistuje, existujú len rôzne odtiene žiadostivosti.“

Druhý diel tejto trilógie od Lisy Renee Jonesovej je zameraný hlavne na vzťah Sary a Chrisa. Nezabúda sa však ani na Marka – tajomného šéfa a Chrisovho zjavne nie veľmi dobrého priateľa a nevynecháme ani Rebeccu. Vďaka nej sa to predsa začalo, bez nej sa pokračovať nedá. Teraz však Sara musí čeliť aj minulosti a tá ju prenasleduje rovnako neúnavne ako Rebeccin rukopis.

Napínavý príbeh plný tajomstiev, napätia a lásky vám nedovolí odložiť knihu. Budete chcieť vedieť, ako to všetko dopadne. Čím viac budete čítať, tým dychtivejší sa stanete. Odhaľte Rebeccino tajomstvo, nechajte sa pohltiť vzťahom Sáry a Chrisa, no pamätajte, všetko sa aj tak nedozviete hneď. Na úplne znenie tohto príbehu si musíte počkať. Tretí (finálny) diel tejto trilógie nás ešte len čaká!

Čítané 1523 krát
Viac z tejto kategórie: « Moja nová jar Šťastlivec »