štvrtok, 28 apríl 2016 19:35

Zvodcove tajomstvá

Lady Burkovej ukradnú zápisník, ktorý patril jej otcovi. Informácie, zaznamenané v ňom, môžu ohroziť životy jeho agentov, najmä, keď sa dostanú do nesprávnych rúk. Zápisník jej môže získať späť jediný človek, lord Forrester. Tajný agent, ktorý je nielen vycvičený zabijak, ale aj lámač ženských sŕdc.

Lady Burková zachráni lorda Forrestera z väzenia, kam ho uvrhli príslušníci jeho vlastného Rádu – spoločenstva tajných agentov. Aj keď spočiatku vôbec netuší, ako sa jej podarilo predstavenstvo Rádu presvedčiť, aby ho pustili na slobodu. Jeho radosť sa rýchlo mení na zmätok a nedôveru. Jeho záchrankyňa mu totiž život na slobode nezachraňuje len z dobrej vôle...

Lady Burková sa vo svojom voľnom čase venuje detektívnej práci.

Pre Nicka, čiže lorda Forrestera, má totiž pripravenú jednu nebezpečnú úlohu, pri ktorej pôjde o život. Lady Burková (alias Gin) je vdova. Keďže je finančne zabezpečená, vo svojom voľnom čase sa venuje detektívnej práci. Už dlhšie sa snaží vyriešiť prípad zmiznutých mladých dievčat, ktoré podľa všetkého predávajú na trhu s bielym mäsom. Keďže je Nick tajný agent, jeho kontakty siahajú do rôznych skupín, ktoré sa zaoberajú nie veľmi legálnym spôsobom podnikania. S jeho pomocou chce barónka tento prípad čo najskôr vyriešiť. Aj keď musí Nickovi aspoň trochu veriť, neverí mu až natoľko, aby mu povedala celú pravdu. Pravdu o tom, prečo sa chce dostať na bazár, kde kriminálnici dražia najrôznejšie ukradnuté predmety, a, samozrejme, ženy. A čo chce na bazáre získať. Tá „vec“ sa totiž istým spôsobom týka aj Nicka a jej otca Virgila.

Bezhlavo sa do seba zamilujú.

Ak ide o lásku, ide o všetko

Aj keď sa obaja fyzicky priťahujú, za každú cenu sa snažia, aby to na sebe nedali poznať, a aby tak neukázali svoju slabosť. Gin sa nechce nechať vyviesť z miery, pretože ju trápi osud unesených dievčat. Nick však Gin sľúbil, že jej s prípadom pomôže. Ale nepovedal jej to, že ho chce vyriešiť po svojom a bez nej. Vedel totiž, že prostredie, do ktorého chce barónka vstúpiť, je nebezpečné aj pre neho, a to aj napriek tomu, že je vycvičený zabijak. Preto nechce nebezpečenstvu vystaviť aj ženu, do ktorej sa vášnivo zamiloval. Ako sa ukáže, trénované telo zocelené nespočetnými bitkami, posiate toľkými ranami, môže podľahnúť živočíšnemu pudu, či skôr neodolať pôvabu a inteligencii ženy. Lady Burková však nepočíta s tým, že ju lord svojím šarmom úplne odzbrojí už pri prvom stretnutí.

„Prestal ju bozkávať, akoby odrazu zabudol, ako sa to robí. Zmyselne sa usmiala, keď potichu zastonal. ,Naozaj sa to deje alebo len snívam?’ ,Mám vás uštipnúť, drahý lord?´ Ruky mala ešte vždy pod jeho košeľou, a tak ho jemne štipla do bradavky. Hrdelne sa zasmial. ,Vy jedna nemravná nezbednica,’ zavrčal zasnene."

Zažijete výbuch citov a vášnivý sex.

Romantika ako z pornofilmu

Áno, aj v tejto knihe môžete čakať istú dávku ostýchavosti hlavnej hrdinky, ale aj jej netušený výbuch citov voči mužovi, ktorého tak dlho odmietala. Aj teraz barónka dlho odoláva lordovým narážkam a ponukám, ktorými ju provokoval. Ale keď dôjde k milostnému aktu, verte, že vaše srdce bude biť ako zvon. Krv vám bude pulzovať v ušiach, zrýchli sa vám tep a pred sebou budete tú scénu vidieť, akoby ste pozerali film. Nevylučujem fakt, že isté scény budete vnímať ako scény z pornofilmu. Akurát, že hlavní aktéri sú oblečení v dobových kostýmoch. V knihe nájdete podrobne opísané milostné polohy, ktoré sa v minulých storočiach považovali skôr za nepredstaviteľné, hriešne, či za výtvor samotného diabla.

Odhalil jej prsia a s anjelskou jemnosťou ich vzal do dlaní. Opäť ju prestal bozkávať, akoby chcel sústrediť celú svoju pozornosť na ich plné krivky a hebkú pokožku. Gin, čoraz roztúženejšia, zaklonila hlavu a zastonala, cítiac, že jej telo bolo stvorené  pre tento okamih. Preňho. Oblizla si pery a vzdychla, keď sa dotkol jej stvrdnutých bradaviek.

Ak hľadáte rozptýlenie a vzrušenie, počas čítania naozaj zažijete ozajstnú romantiku, sexuálne napätie aj uvoľnenie, ale aj dobrodružstvo a tajomno. Príbeh lady Burkovej a lorda Forrestera je príjemným čítaním nielen pred spaním, ale aj počas upršaných jarných a letných dní.

Čítané 808 krát