streda, 26 august 2015 05:46

Dedička

Život je plný prekvapení a nikdy neviete, čo vás stretne za rohom. Jeden okamih môže zmeniť celý váš život. Ponúkne vám lásku, ale s ňou príde aj smrť. Mafiáni, prestrelky, priateľstvo, láska, rodina, zúfalstvo, strach, smútok a samozrejme vášnivá romantika, to všetko vám ponúka Dedička.

Pútavý príbeh o príťažlivej dievčine Vere Herianovej a jej strastiach, ale aj slastiach. Od ranného detstva vyrastala v detskom domove, nemala nikoho, kto by ju ľúbil, akurát verného spoločníka, macka Norka. Dospela v krásnu, nezištnú, no utiahnutú ženu. Je exkluzívnou fotografkou v jednom časopise a jediný objekt, ktorý fotí, je známy podnikateľ s podozrivými kšeftami. Vďaka svojej práci si žije na vysokej nohe, ale nebezpečenstvo na ňu číha za každým rohom. Peter Vaculík je predsa mafián ako sa patrí. A to dievčisko mu už lezie do kapusty až príliš! Tak sa rozhodne, že si ju odchytí a vymámi z nej pravdu o jej informátorovi. Nastraží pascu a ona, hlupaňa, sa do nej samozrejme chytí.

Príbeh je hriešne sexi, napínavý, miestami rozkošne zvrhlý...

Keďže Vere sa nechce rozprávať, vytiahne na ňu iné zbrane. Je nádherná, tak prečo by z nej nedostal pravdu sexom? Nadroguje ju akousi látkou, ktorá vo Vere prebudí vášeň a odhodí zábrany. Takpovediac ju znásilní, aj keď sa nebráni. No kto by sa do neho nezamiloval? Všetko sa dá do pohybu, odteraz už nebude nič také bolo predtým a Vere sa konečne začnú odkrývať mnohé tajomstvá.

Život je naozaj krutý a prapodivný. Zoberie nám to, čo chceme a zároveň nám podá pomocnú ruku v ťažkých chvíľach. Učí nás, že keď niekoho stratíš, môžeš niekoho získať. Že láska je nepominuteľná a že slzy nie sú odrazom našej slabosti, ale prostriedkom k vyrovnanosti."

Chlap, ktorý ženu zachráni, postará sa o ňu, sem-tam spúta, zahrnie bohatstvom, vysexuje jej mozog z hlavy...

Dedička ma príjemne prekvapila. Kniha ma veľmi bavila a nevedela som sa od nej odtrhnúť, kým som ju nedočítala. Príbeh je hriešne sexi, napínavý, miestami rozkošne zvrhlý, romantický, z času na čas prekvapujúci a plný akcie. Všetci chlapi sú tu nadupaní krásavci, mafiáni a (samozrejme) vrecká majú plné prachov. Huby plné nadávok, siláckych rečí, obrovské egá v obrovských telách.

To sú novodobí hrdinovia, po ktorých novodobé ženy túžia. Chlap, ktorý ženu zachráni, postará sa o ňu, sem-tam spúta, zahrnie bohatstvom, vysexuje jej mozog z hlavy, požiada ju o ruku, žrebec, čo splodí detí ako smetí, no happyend ako vyšitý.

Keď si to tak zhrniem, je to klasická rozprávka od Disneyho (okrem tých zvrhlých posteľných scén). Nechápem, prečo sa stále muži pýtajú: Čo tie ženy vlastne chcú? - veď je to úplne jasné. Práve som vám napísala návod. Ak to niekomu stále nie je jasné, stačí si prečítať túto knihu alebo akúkoľvek inú zo žánra „erotický román". Aj tak sa v nich opakuje stále ten istý scenár. Napriek tomu sa mi to páčilo, veď som žena. :-)

Autorka sa snažila byť vtipná a prostredníctvom svojej hlavnej hrdinky nikomu nič nedarovala.

Nepáčilo sa mi však, že hlavná postava Vera bola stále urevaná. Jednoducho mi jej reakcie nesadli a jej povaha mi liezla na nervy. Párkrát som sa trošku strácala v dialógoch, bol to málinko chaos, ale nič závažné. Nakoniec všetko do seba dobre zapadalo a námet bol vskutku výnimočný.

Páčilo sa mi, že autorka sa snažila byť vtipná a prostredníctvom svojej hlavnej hrdinky nikomu nič nedarovala. Vera mala poriadne podrezaný jazyk a odvahu. Lietali facky a impulzívne hádky boli na dennom poriadku. Čo sa týka akcie a kriminálnych častí, tie by som na autorkynom mieste ešte prepracovala. Nemali taký účinok, ako by mali mať. Za sexi scény dávam palec hore. :-) Taktiež chválim obálku, naozaj veľmi dobrý výber.

Väčšinou som rada, keď má kniha epilóg a bola by som aj teraz, keby Dedička epilóg mala, škoda.

Kniha je vhodná pre každého, kto má rád spojenie romantiky a napätia. Dedička vás vtiahne do deja takmer okamžite a bude ťažké ju odložiť. Ak nie ste príliš náročný čitateľ, kniha sa vám bude páčiť.

Čítané 1311 krát