piatok, 12 december 2014 19:00

Diabol sa žení

Prečo svoj život nevnímame ako príbeh z knihy tak, ako nám ho opisujú spisovatelia? Náš život by bol oveľa zaujímavejší, plný lásky a dobrodružstva. Možno práve taký je, my si však nedovolíme snívať a neuvedomujeme si to. Možno aj vy prežívate život podobný rozprávke ako hlavná hrdinka spomínaného príbehu. Ak máte záujem zistiť to, čítajte ďalej.

Pomsta je sladká záležitosť. Stojí však za ohrozenie života blízkej a milovanej osoby? V prospech pomsty obetovať celú svoju dušu a prahnúť po krvi? Minulosť predsa nezmení vražda vinníkov. Šťastie si predsa nemôžeme vykúpiť pomstou. Muž z príbehu Diabol sa žení si myslí pravý opak, kým...

„Prečo som si ju hneď nevzal? Prečo som ju neodviedol niekam ďaleko? Ako som si mohol niekedy myslieť, že pomsta je dôležitejšia než láska?”

Dokáže rozpustiť jeho ľadové srdce?

Náš čarovný príbeh sa odohráva na začiatku devätnásteho storočia v hriešnom Londýne. Mladučká, krásna knihomoľka Lizzie je natoľko sklamaná v láske, že sa utiahne na vidiek ako spoločníčka bohatej starej dámy. Je presvedčená, že jej synovec iba zneužíva starenkinu dobrosrdečnosť a utráca peniaze neuvážene. Preto mu listom oznámi malú lož, že vikomtese už ubiehajú posledné dni života. Lord Statmore, prezývaný Diabol, takmer poláme väzy koňom, aby sa dostavil čo najskôr. Diabol má za sebou veľmi bolestivú minulosť. Stratil rodičov a malú sestričku pri strašnej nehode. On je však presvedčený, že určite išlo o vraždu a za každú cenu je odhodlaný pomstiť ich smrť. Preto sa stretáva s bandou zvrhlíkov vo vychýrenom a zhýralom Jazdeckom klube. S určitosťou vie, že zopár členov je zodpovedných za smrť jeho rodiny. Jeho život stratil zmysel, hnal sa len za dobrodružstvom a lámal ženské srdcia. Kým nestretol Lizzie. Dokáže krásna slečna zmeniť toho neskrotného Diabla? Dokáže rozpustiť jeho ľadové srdce? Akú významnú úlohu zahrá v tomto príbehu bohatá dáma, teta lorda Statmora?

„Devlin chvíľu nedokázal ani dýchať, ani hovoriť, tak ho vzrušil jej ľahký dotyk. Svojou nevinnosťou ho odzbrojila, až ju celou svojou bytosťou nemo prosil: vezmi si ma.”

Kniha Diabol sa žení je plná zvratov a neočakávaných udalostí. Bohužiaľ ma nenadchla a za srdce ma určite nechytila. Od autorky som čítala oveľa lepšie kúsky, avšak za úplnú stratu času by som túto knihu nepovažovala. Je to môj osobný názor a pocit, vás môže príbeh príjemne prekvapiť a obľúbite si ho.

Ako vždy, chlap sa zubami nechtami bráni láske, láske sa ale nedá uniknúť.

V deji bol trošku chaos, ale príbeh bol napínavý až do samého konca. Veľkým plusom bolo, že hlavná hrdinka sa okamžite nevrhla do náručia krásneho vikomta, ale poriadne ho potrápila. Ako vždy, chlap sa zubami nechtami bráni láske, láske sa ale nedá uniknúť. Nikdy. Ona si na vás počká, nechá vás trošku oddýchnuť, no zakaždým sa pripomenie a vaše srdce sa opäť rozhorí. Podobne ako takmer vo všetkých historických románoch je hlavný hrdina kus chlapa. Jeho srdcu vyvolená je krásna, mladá a inteligentná. Občas by nezaškodilo trochu originality, ale popravde, koho by zaujímal románik šesťdesiatnikov? Erotické scény by boli veľmi zaujímavé, no predstavovať by som si ich nechcela.

„Srdce mu zaburácalo v hrudi a všetko sa zmenilo, akoby ho z nôh zrazilo zemetrasenie. Pretože keby bola jeho manželkou, mohol by s ňou spať, kedykoľvek by to jeho telo chcelo. Ráno. Cez deň. Uprostred noci. Získal by všetko. S očami ako prikovanými k jej telu klesol na kolená. Oblizol si palec a ukazovák, vystrel ruku k stolíku a uhasil plameň sviečky.”

Čaká vás príbeh plný pomsty, lásky, dobrodružstva, napätia a nečakaných udalostí so štipkou štipľavých scén.

Ak ste naklonení romantike a siahnete po tomto románe, čaká vás príbeh plný pomsty, lásky, dobrodružstva, napätia a nečakaných udalostí so štipkou štipľavých scén. Kniha Diabol sa žení vám spríjemní večer, dopraje vám oddych a možno aj privodí príjemné sny. Pohodová kniha, ktorá vás nebude nudiť ťažkými úvahami. Začítajte sa a nechajte sa unášať čarom tohto romantického príbehu.

Čítané 1802 krát
Viac z tejto kategórie: « Radšej vždy Nádej v utajení »