piatok, 03 október 2014 07:44

Jedine s ním

Ste nadšencami trilógie Crossfire alebo Fifty Shades of Grey? S touto knihou si teda tiež prídete na svoje. Podmanivá, vášnivá láska sa tu opäť derie na svetlo sveta. Ak túžite po spaľujúcej vášni, prekonávaní seba samého, podmaňovaní si iných ľudí, táto kniha sa vám bude určite páčiť.

Jedine s ním je pokračovaním úspešnej a celosvetovo obľúbenej série Inside Out, ktorá si podmanila čitateľov nielen na Slovensku, ale aj po celom svete. Kniha má veľa dobrých ohlasov, literárni kritici jej nemali čo vytknúť.

„Chris sa ku mne nachýli a poláska mi krk. ,Takže to zopakujem,´ zašepká ,montrez-moi quand nous serons rentrés. Keď prídeme domov, ukáž mi, že ma ľúbiš.´"

Chris Merit je typický muž, ktorého by chcela každá žena. Ani jednu ženskú hlavu by nenechal chladnou. Sára je z neho úplne hotová, jej láska vyhráva nad ráciom, podľa ktorého by sa mala riadiť. Ako aj v iných erotických románoch, ani tu nesmie chýbať dominant, ktorý si ju celú podmaní, vojde do jej života tak rýchlo, že to sama nestihne ani zaregistrovať. Oddáva sa mu celá, no vie, že niečo nie je v poriadku. Ochotne podstupuje na jeho erotické hry.

„Vysvitlo, že Chantal je príjemná a trpezlivá dvadsaťtriročná rodená Parížanka. A keď uvážim, že je už takmer poludnie a so svojou novou učiteľkou som sedela dve hodiny a veľa som sa toho nenaučila, zaslúži si Chantal môj obdiv. Opriem sa o operadlo červenej koženej pohovky v skvostnej knižnici, ktorá je na tom istom podlaží ako spálňa, a učebnú pomôcku so slovíčkami, ktoré sme so Chantal preberali, odhodím na konferenčný stolík.“

Každý má svoje tajomstvá, svojich démonov. Aj Sára a Chris majú svoje tajné stránky. Kniha Jedine s ním začína presne tam, kde ste s čítaním predchádzajúcej knihy skončili. Sára odchádza spolu s Chrisom do Paríža, kde sa všetko bude odohrávať. Krásny Paríž je miesto, ktorým autorka oživila tento príbeh. My sa tak môžeme fantáziou ocitnúť v jeho uličkách spolu s touto dvojicou. Paríž nie je len mestom zaľúbených. Pre Sáru a Chrisa sa toto mesto stáva miestom plným odhalení, plným nečakaných okolností. Chris prezradí svojej milovanej tajomstvo, ktoré ho ťaží na duši už dlhé roky. Sára sa toho tajomstva obáva, no na druhej strane je pripravená čeliť mu zoči-voči. Prekážky na ceste za ich šťastným životom ich dobiehajú, no je len na nich, či sú ochotní všetko spoločne preskákať a užívať si neskôr sladkosť života.

„Si nikto, si iba jedným z mnohých jeho pokusov poprieť, čo naozaj potrebuje. Tentoraz znova zlyhá, tak ako vždy. A keď sa ku mne vráti, rozdám si to s ním len pre teba špeciálne natvrdo, drahá. Možno pridám aj pár bonusových rán za teba."

Ak hľadáte veľa romantiky, erotiky a iskrivých chvíľ, pri ktorých bude vaše vzrušenie narastať, tak siahnite po tejto knihe. Okrem romantiky v sebe kniha ukrýva aj napätie, má v sebe záhady, ktoré pri čítaní postupne odhalíte. Jej premyslené spracovanie vás bude držať v napätí od prvej strany až do samého konca. Táto kniha ponúka ľahké čítanie, pri ktorom si oddýchnete, ale aj užijete so svojou fantáziou, ktorá bude pracovať na plné obrátky.

Čítané 2498 krát
Dominika Slavkovská

Zbožňujem dobrú hudbu, hranolky(vždy a všade), no najviac na svete zbožňujem Vysoké Tatry.Som závislá na knihách.Knihy robia môj svet krajší, človek sa pri nich prenesie do akéhosi iného sveta, kde je všetko pekné a nič nie je nemožné. Knihy sa stali mojou zberateľskou vášňou.Snívam o rozsiahlej knižnici.Mojím najväčším snom a ambíciou je napísať a vydávať vlastné knihy.Vždy sa usmievam a verím v osud. Verím, že na svete sa nič nedeje len tak, že všetko má svoje opodstatnenie.