nedeľa, 04 máj 2014 20:06

Sila osudovej príťažlivosti

Prečo každý z nás túži po láske? Čo v nej chceme nájsť, čo vďaka nej získať? Oporu, istotu, pocit, že nás niekto potrebuje? Nech je ako chce, nepoznám nikoho, kto by túžil po samote. V kútiku duše každý z nás dúfa, že prežije svoj život po boku človeka, pre ktorého bude znamenať celý svet.

Cyndi Dale už vyliečila nejednu ubolenú dušu a dala rady mnohým ľuďom, ktorých srdce pišťalo po láske. Je liečiteľkou, poradkyňou a autorkou niekoľkých kníh. Konkrétne v tejto nám približuje komplikovaný obraz vzťahov. Ako získať pravú lásku? A ako vlastne zistiť, kto je ten pravý?

Nebudem sa na nič hrať, poviem to na rovinu. Od knihy som čakala viac. Nie však viac informácií, tých tu bolo neúrekom. Očakávala som, že na mňa kniha urobí väčší dojem, zanechá vo mne stopu, vďaka ktorej si túto príručku budem pamätať na veky vekov. Avšak mám pocit, že už o týždeň si na ňu a informácie v nej spomeniem len veľmi matne. No musím zabudnúť na to, že najprv boli isté predpoklady. Každý sme iný a v knihe budeme hľadať niečo odlišné. Objektívne bez akejkoľvek zaujatosti však musím povedať, že Sila osudovej príťažlivosti nesadne každému. Je špecifická a práve preto na ňu musí natrafiť aj jedinečná skupina čitateľov.

V prvom rade vás musím upozorniť, že kniha nemá veľkú šancu ujať sa v dnešnej konzumnej spoločnosti, ktorá chce všetko dosiahnuť čo najrýchlejšie bez vynaloženia minimálneho úsilia. Vysvetlenia a popisy všetkých postupov ako pritiahnuť lásku svojho života sú tu trochu rozvláčne a príliš natiahnuté. Takisto kniha obsahuje mnoho praktických cvičení, pri ktorých je potrebné robiť si poznámky, vytvárať tabuľky a poriadne sa hrabať vo svojej duši. Tí, čo radi analyzujú, skúmajú, prehodnocujú a vŕtajú sa v minulosti a vo svojich pocitoch, si prídu na svoje. No ak takéto niečo nemáte v krvi, myslím, že sa do žiadneho cvičenia nepustíte, čo značne ovplyvní váš výsledný dojem z publikácie.

„Aby ste sa pohli ďalej, doplňte do svojho rozrastajúceho sa grafu ďalší stĺpec. Bude mať nadpis ,Prejavenie milosrdenstva´. Tentoraz budete musieť zodpovedať dve dôležité otázky pre každú oblasť čakry, v oboch prípadoch v závislosti od vašej darmickej pravdy: 1. Čo som ochotný poskytnúť pre milosrdné vytvorenie formy intimity tejto čakry? 2. Čo som ochotný prijať pre milosrdné uvítanie intimity v tejto čakre?“

Tiež treba podotknúť, že ak sa odvážite začítať do tejto knihy, mali by ste byť poriadne otvorení novým skutočnostiam a schopní uveriť aj veciam doposiaľ nevídaným a neuveriteľným. Isté autorkine spomienky či zážitky, ktoré nadobudla počas praxe, sa vám môžu zdať trochu pritiahnuté za vlasy.

„Pamätala som si, že som pred narodením ako duša lietala po otcovom byte. V tom byte bola iná žena. Na hlave mala šatku, na sebe džínsovú blúzu a veľmi plakala. Môj otec sa s ňou práve rozišiel. Intuitívne som vedela, že bola tehotná, ale otec o tom nevedel.“

Ak sa napriek všetkému odvážite vziať Silu osudovej príťažlivosti do rúk, čaká vás nasledovné: autorka tu vzťahy rozdelí na niekoľko skupín, oboznámi vás s dvanásťbodovým energetickým systémom čakier, pomôže vám odpútať sa od minulosti a karmických modelov, ktoré sa zakorenili vo vašom podvedomí a spôsobujú, že stále stretávate to isté a nechcené. Vďaka štvorstupňovému procesu si pritiahnete do života tú pravú osobu a pochopíte rozdiel medzi vašou dušou a vaším pravým Ja. Už asi tušíte, že svoj mozog budete musieť pripraviť na príval nových informácií – čakry, intimita, karma a darma, reinkarnácia, spriaznená duša, minulé životy, duchovné sféry.

Summa summarum, kniha nie je odsúdená na nečítanie. Patrí však do rúk ľuďom, ktorí radi objavujú nové zákutia nášho sveta a našich duší. Ak vás lákajú pestrofarebné a nepreskúmané vody ezoteriky, chcete získať nový pohľad na život a hlavne – ste ochotní zmeniť svoje myslenie a vnímanie okolia, dajte Sile osudovej príťažlivosti šancu. Možno vás osloví, možno vás nadchne. No tiež sa v jej stránkach môžete stratiť a posolstvo, ktoré chce táto kniha vyslať do sveta, môže ostať nepochopené.

• Meno autora: Cyndi Dale
  • Počet strán: 224
  • Žáner: filozofia, vzťahy