pondelok, 10 august 2015 05:39

Vytvorte si život, po akom túžite

Ste spokojní so svojím životom alebo vám niečo chýba? Ste ambiciózni, ale neviete, ako sa stať úspešným? Potrebujete pomoc? Potom je kniha Vytvorte si život, po akom túžite pre vás to pravé malinové!

Ján Dubnička nám vo svojej prvotine v skratke ponúka návod na šťastie a úspech a to hlavne prostredníctvom pozitívneho myslenia. Hovorí o potrebe byť k sebe úprimný a kritický. Kladie nám otázky takmer na každej strane a je priam povinné odpovedať si na ne. Najlepšie je zobrať si papier, pero a začať spisovať svoje túžby, ciele, a aj sny. Pretože všetko je možné, a ak budeme naozaj chcieť a veriť, tak sa nám to či ono podarí. Všetko je len v hlave. Neexistuje termín „nejde to”, „nemôžem”, všetko záporné vykopnime zo svojho života. Žime naplno a pozitívne. Verme tomu, a tak to aj bude! Máte ciele? Autor vám v tejto knihe pomôže úspešne ich uskutočniť, stáť si za svojím názorom, nebáť sa konkurencie či odmietnutia, posilní vaše sebavedomie a svojej práci budete veriť.

Posilní vaše sebavedomie a svojej práci budete veriť.

Viem, že nemusí osloviť všetkých. Ale prečo? Skeptický čitateľ otvára túto knihu s už jasným negatívnym postojom. Komu niet rady, tomu niet pomoci. Buďte otvorení a nevzdávajte sa!

Ak robíte niečo dookola rovnako, nemôžete očakávať iný výsledok. Bez vetra sa predsa ani lístok nepohne. Skúste zmenu, riskujte.

„Žiť život podľa svojich predstáv, podľa seba, znamená vedieť, kto sme, prečo sme tu, aké je naše poslanie a aké hodnoty chceme vyznávať v našom živote. Takže prvým krokom pri tvorbe mimoriadneho života je ujasniť si, čo bude na konci našej cesty, nášho snaženia, za čím pôjdeme a o čo sa budeme usilovať.”

Pred niečo vyše rokom som ani ja nevedela, čo budem robiť so svojím životom. Čo ma baví, čo ma napĺňa, a to mi už ťahá na tridsať. Na trhu je množstvo takto ladenej literatúry, nemala som ale záujem študovať niečo podobné. Nadišiel však čas, kedy chcem byť aj ja úspešná v tom, čo robím rada, čo ma baví. Verím, že táto kniha ma posunie ďalej. Vďaka motivácii pána Dubničku som nabrala odvahu a zapojila sa so svojou poviedkou do súťaže poviedkovo.sk. Pomohla mne, pomôže aj vám.

Nakopne vás a vy zdvihnete zadok a začnete niečo robiť.

„Prestaňte obviňovať iných a sťažovať sa na okolnosti, vzdajte sa výhovoriek, príbehov, v ktorých vystupujete ako obeť, dôvodov, prečo sa niečo nedá alebo prečo ste to doposiaľ neurobili, a prestaňte zvaľovať vinu na vonkajšie okolnosti.”

Túto knihu si treba otvoriť vždy, keď začnete o sebe pochybovať. Nakopne vás a vy zdvihnete zadok a začnete niečo robiť. Manuál Jána Dubničku je plný múdrych výrokov. Čo strana, to zaujímavá a inteligentná myšlienka. Je škoda, že autor neuvádza aj vlastné konkrétne skúsenosti. Mňa by veľmi zaujímalo, ako prišiel k svojim vedomostiam. Mohol nám vykresliť svoj príbeh. Takto je to len zaujímavá teória. Taktiež sa mi zdalo, že sa veľmi opakuje. Budilo to vo mne dojem, že čítam to isté stále dookola. To je jediné, čo môžem vytknúť. Napriek tomu sa mi kniha páčila a súhlasím s každým jedným výrokom.

Úplne najviac mi dala kapitola s názvom „Netrápte sa tým, čo si myslia iní. Nie je to váš problém.” To už je taká naša neslávna ženská vlastnosť. Trápime sa pre názor iných. Nie je to len o fyzickej stránke, oblečení a iných zbytočnostiach, ktoré nás neustále otravujú v hlavičkách. Je to pravda, je potrebné hodiť to za hlavu a nech si všetci trhnú nohou. Robím to, čo ma baví, páči sa mi, ako vyzerám a mám svojský štýl obliekania. :-)

Skočte do toho rovnými nohami a investujte svoj čas do manuálu pozitívneho myslenia

Jednu vetu si určite zapamätám Snívajte svoje vlastné sny, nie sny niekoho iného.” Touto vetou sa už riadim a plním si vlastné sny. Rodičia či starí rodičia robia veľmi často chybu. Prostredníctvom svojich detí alebo vnúčat si plnia vlastné sny. Treba si uvedomiť, že takto oberáte svoje deti o možnosť žiť vlastný život, tvoriť si svet, ktorý sa im páči.

Ale nezabúdajte, že na toto dielo si musíte vyhradiť dostatok času a pokoj. Vyžaduje si maximálnu koncentráciu, aby bol výsledok uspokojujúci. Povinná výbava: káva a zápisník! Ak chcete na sebe pracovať, posunúť sa na vyšší level, alebo len jednoducho neviete, čo so svojím životom, skočte do toho rovnými nohami a investujte svoj čas do manuálu pozitívneho myslenia Vytvorte si život, po akom túžite.

• Meno autora: Ján Dubnička
  • Počet strán: 174
  • Dátum vydania: piatok, 01 máj 2015