Chyba
  • JUser: :_load: Nemôžem načítať užívateľa s ID: 581
  • Go to Perfect Ajax Popup Contact Form configuration panel and correct your site errors.

piatok, 03 máj 2013 18:03

Tajomstvo

(8 hlasov)

Rhonda Byrne tvrdí, že prvýkrát verejne odhaľuje svetu Tajomstvo, po ktorom prahli mnohí. Tajomstvo, ktoré v skutočnosti nie je až také tajomstvo. Nové odhalenie? Skôr návod ako konečne žiť šťastný život a nerobiť z každého malého „zakopnutia“ svetovú katastrofu.

Keď som knihu dostala, prečítala som sotva prvých desať strán. Blbostičky, povedala som si. Po troch rokoch som sa k nej vrátila - akosi „okato“ vytŕčala v mojej knižnici a šepkala: „prečítaj si ma... teraz hneď!“ Poslúchla som, hodila knihu do tašky a sľúbila si, že sa na tie motivačné prkotiny predsa len pozriem. Asi som časom dospela a dozrela na „dospelácke“ reči, dostala sa do štádia, kedy riešim život a vážne situácie, pretože tentokrát som po prečítaní niekoľkých strán knihu neodložila a Tajomstvo prečítala za tri hodinové štreky vlakom plus dve cesty v rozhrkotanej MHD.

V knihe sa dozviete presný návod na to, ako sa môžete stať tým, čím ste vždy chceli byť, ako mať to, čo ste vždy chceli mať a ako dosiahnuť všetko, čo vás urobí šťastnými. Takže teraz sa držte, odhalím vám to Tajomstvo s veľkým T. O všetky vytúžené veci stačí požiadať. A to nikoho iného ako samotný vesmír. Ehm. Nemám na mysli úpenlivé modlenie na kolenách či formálne žiadosti s pečiatkou, jednoducho postačí silná myšlienka. Silná pozitívna myšlienka v závese s vierou a presvedčením, že to, čo chcete, už v skutočnosti máte a ste pripravení prijať to aj v reálnej forme. Podľa autorky sa Tajomstvom riadili aj najvýznamnejšie osobnosti svetových dejín ako Platón, Galileo, Beethoven, Edison, Carnegie a Einstein. A keď tomu Einstein veril, budem veriť aj ja.

„Ste najsilnejším magnetom vo vesmíre! Ste nositeľom magnetickej sily, ktorá je mocnejšia, než čokoľvek na tomto svete, a túto nesmiernu magnetickú silu vyžarujete prostredníctvom svojich myšlienok.“

Pri čítaní sa dozviete ako použiť Tajomstvo v rôznych sférach svojho života – aby ste pritiahli peniaze a hojnosť, aby ste získali vytúženého partnera, aby sa vám vrátilo zdravie alebo ste sa stali majiteľom nového „fára“, či extra bytíku. A podľa slov autorky to skutočne nie je také ťažké. Stačí iba myslieť pozitívne a veriť. A musíte byť šťastní, inak sa nič nestane. MU-SÍ-TE. Otázka však znie – keď presvedčíte samých seba, že ste šťastní aj teraz, načo sú vám v živote všetky ostatné veci, o ktoré máte univerzum žiadať?

Rhonda Byrne zozbierala niekoľkých učiteľov a motivačných rečníkov, ktorí sa pravidlom Tajomstva riadia a tí na stránkach knihy vysvetľujú jeho najzákladnejšie zákonitosti. Motivačné slová sú popretkávané skutočnými príbehmi, výrokmi známych ľudí či prehľadnými návodmi „ako na to“. Vďaka ustálenej štruktúre a efektnému spracovaniu sa kniha číta veľmi ľahko a vy máte priestor myslieť zároveň na to, čo od vesmíru chcete.

Tí, ktorí chcú zmeniť svoj život, majú existenčnú depku a veria, že život je tvrdý boj, z ktorého aj tak nevyviaznu živí, tým knihu vrelo odporúčam. Tí, ktorí sú spokojní so svojim doterajším fungovaním, tí Tajomstvo nepotrebujú, pretože ho pravdepodobne nevedomky dávno poznajú a používajú.

„Nepotrebujete nič iné iba, iba seba samých a vašu schopnosť vymyslieť si skutočnosť. Všetko, čo bolo v dejinách ľudstva vynájdené a vytvorené, sa začalo jedinou myšlienkou. Z tejto myšlienky vznikol spôsob, ako manifestovať neviditeľné na viditeľné.“

Funguje tajomstvo? To vám nemôžem sľúbiť. Prinútila som sa však byť šťastná a vďačná za všetko, čo mám. Oklamala som myseľ a zabudla na všetko zlé. Svet je zrazu krajší. Vždy taký bol, len som sa možno zle dívala. A keď som po prečítaní poslednej stránky intenzívne požiadala vesmír o peniaze (len tak na skúšku), verte neverte, oni skutočne prišli.

• Meno autora: Rhonda Byrne
  • Národnosť: Austrália
  • Počet strán: 198