sobota, 31 január 2015 12:08

Posedlost

Fanúšikovia „Wardoviek” a padlého anjela Jima! Piate pokračovanie o neľútostnom boji medzi dobrom a zlom je konečne vonku. V nebi sa dejú nečakané veci a nič už nie je také ako predtým. Táto ich hra je poriadne nebezpečná a začína prituhovať. Ktorá duša je v tomto kole v ohrození a kto si vyslúži ďalšiu vlajočku?

Po šokujúcom zakončení predchádzajúceho dielu, kedy Jim prenechal svoju víťaznú vlajku démonickej Devine, výmenou za prepustenie Sissy z pekla, sa náš čarovný piaty príbeh začína nádejou, že aj Jim môže byť šťastný. Záchrana sveta je v ohrození práve preto, že všetka Jimova pozornosť patrí Sissy. Vie, že by sa mal venovať ďalšej duši, no nemôže si pomôcť. Jeho sladká Sissy je slobodná. Medzitým sa črtá príbeh krásnej Cait. Jeden večer, dvaja noví nápadníci. Ktorého si vyberie? Dlhovlasého speváka s hypnotickým hlasom či mohutného sexi vyhadzovača Duka? Aké zákerné zbrane Devina vytiahne tentokrát?

„Nedávné události ho totiž zbavily přesvědčení, že realita má jediný rozměr, založený na tom, co je vidět, slyšet a co se dá ohmatat. A jen díky tomu, že přijal funkci spasitele zatracenýho světa, zjistil, že ďábel opravdu existuje - a lodičky od Louboutina upřednostňuje před modely od Blahnika, líbí se mu dlouhé procházky po pláži a sex zezadu. Seznámil se s anděly, stal se jedním z nich a navštívil nebe, které je patrně inspirované seriálem Panství Downton."

Svojím spôsobom sme všetci niečím posadnutí.

Posadnutosť

Svojím spôsobom sme všetci niečím posadnutí. Niektorí túžbou po moci, iní po uznaní okolia. Démon Devina je posadnutá túžbou po Jimovi a Jim láskou k Sissy. Kto je v tomto príbehu posadnutý diablom čiže Devinou? Ako je možné, že niektorí ľudia si vedia poradiť s tým škaredým vnútorným hlasom, ktorý ho nahovára k niečomu zlému? A naopak iní sa ním nechajú unášať a riadiť? V príbehu sa dočítame, že Boh stvoril aj Devinu (démona či diabla), prečo by to robil? Aby sa udržala rovnováha a bla bla bla. Ak by nestvoril diabla, nebolo by zlo a nebola by potrebná rovnováha. Či? Čo keby na svete nebolo žiadne zlo? Odpoveď je jednoduchá. Nikdy by nebol napísaný tento príbeh a to by, vážení, bola škoda.

„Podobným mužům se nedá říct ,ne´. Ani náhodou. I když se pro vás nehodí. I kdyby vás rodiče tisíckrát varovali, že z vás bude hříšnice.”

Keďže som odjakživa nedočkavá, siahla som po českom preklade. Ďalší diel Nesmrtelnost bude vydaný v čestine 20.5.2015. V slovenčine vážne netuším, kedy budú preložené spomínané dva diely a mrzí ma to. Táto séria ma veľmi oslovila a obľúbila som si ju, práve kvôli tomu nekonečnému napätiu a nečakaným zvratom v deji. Kniha sa číta ľahko a rýchlo, jednoducho si vás podmaní a vtiahne do deja. Ihneď sa cítite ako tá sexi blondínka Cait a priam cítite jej túžbu po Dukovi. V iných momentoch zase precítite Jimov hnev a beznádej kvôli Sissy. Jednoducho, chválim autorku.

Ihneď sa cítite ako tá sexi blondínka Cait a priam cítite jej túžbu po Dukovi.

„Přitiskla se k nádherně mohutnému tělu, ovinula mu paže kolem krku a přitáhla si jeho ústa na svá. Prudké setkání rtů fungovalo jako rozbuška vášně, oboustranná touha po uspokojení byla ještě zoufalejší než předešlou noc. Nejasně si uvědomila, že kopnutím zavřel dveře, a pak už nezáleželo na ničem jiném než na tom, čemu se věnovali.”

Autorka má osobitý, svieži štýl. Vo svojich príbehoch využíva viacero rozprávačov. Pre mňa je to vždy plus. Vďaka tomu máte lepšiu predstavu o jednotlivých postavách a príbeh vám je predstavený z viacerých uhlov pohľadu. V knihe Posedlost nájdete všetko: akciu, napätie, vášeň, lásku, ľahkú erotiku i drámu.

V knihe Posedlost nájdete všetko: akciu, napätie, vášeň, lásku, ľahkú erotiku i drámu.

Posedlost a celá séria Padlých anjelov je pútavá, ľahká oddychovka s výnimočnou a mystickou témou. Ak máte radi fantasy o anjeloch a démonoch, nečakajte pridlho a začítajte sa do ďalšej „Wardovky”.

hell