nedeľa, 28 december 2014 17:19

Závisť

Naša závisť trvá vždy dlhšie ako šťastie tých, ktorým závidíme. Niektorí ľudia sú šťastní, aj keď nemajú takmer nič. Iní nebudú šťastní ani vtedy, keď budú vlastniť všetko. Závisť je čisté zlo. A čisté zlo je v tomto príbehu Devina. Jediné, po čom túži, je peklo na Zemi a nezastaví sa pred ničím.

Tretie pokračovanie napínavého príbehu o boji medzi dobrom a zlom. Boj s neúprosným časom a desivý zápas s Diablom prezlečeným za krásnu ženu. Jimove úlohy sú stále ťažšie a ťažšie. Tentokrát musí zachrániť detektíva DelVecchia. Nebude to však prechádzka ružovým sadom. Detektív si nesie celý život veľmi ťažké bremeno, je synom sériového vraha a celý život má pocit, že je v ňom niečo, čo sa podobá na otca. Niečo temné, zlé a snaží sa to z neho dostať von. Ani len netuší, do akej miery ho táto temná stránka dokáže ovládať. Aby sa veci pekne skomplikovali, zapletie sa so svojou „parťáčkou”. Ich vzťah je viac ako nevhodný, ale o to viac vzrušujúci. Jim veľmi dobre vie, že Devinu porazí jej vlastnými zbraňami, musí používať lišiacky rozum a prekabátiť ju. Nikdy nezabudne na scénu z jej kúpeľne a, veru, nedá to zabudnúť ani Devine. Vrie v ňom hnev za všetko, čo spôsobila... Pomsta bude určite sladká.

Boj s neúprosným časom a desivý zápas s Diablom prezlečeným za krásnu ženu.

Dvihol cigaretu k ústam a pery sa mu mierne pootvorili. Nato si potiahol, špička sa rozžiarila naoranžovo a jeho ukazovák a prostredník na chvíľu cigaretu pustili. Och, dobrý Bože, pomyslela si. Fajčenie bol nezdravý, hnusný zvyk, ktorý neschvaľovala. Jednoducho na tom bolo niečo neodškriepiteľne erotické. Najmä vtedy, keď mu z úst vyšiel dym a na okamih mu zaclonil tmavomodré oči, ktoré boli ako laser, a tmavé krátke vlasy.”

Závisť je čisté zlo a vďaka nej si nás diabol spútava na svoju stranu.

Závisť je neskutočný smútok zo šťastia iných. Závistlivá osoba sa nevie tešiť, len smútiť a nenávidieť váš prepych, veci, radosť, slávu, zdravie... závidieť sa dá naozaj všetko. Je to čisté zlo a vďaka nej si nás diabol spútava na svoju stranu. Podľa kresťanstva je to aj jeden z najväčších smrteľných hriechov a je neodpustiteľný, pretože do svojho srdca púšťa zároveň aj nenávisť. Víta diabla s otvorenou náručou. Závisť ide teda ruka v ruke s nenávisťou, ohováraním, osočovaním, radosťou z nešťastia druhého, ale aj so smútkom z jeho šťastia.

Chcem aby si pamätal, že zlo je zväčša tá ľahšia cesta. Tvoj osud patrí tebe, nikomu inému.”

Tretí diel Závisť je plný mystiky a mágie. Anjelský Jim je stále mocnejší, ale osamelý. Niečo mu tam predsa len chýba - Jim si zaslúži milovať. Možno by to bol gýč. Áno, je mŕtvy a všetci anjeli sú muži. Niektorí sú dokonca homosexuáli. Ale prečo by mal práve on ostať naveky sám? Som veľmi zvedavá na štvrtú časť Hnev. Dúfam však, že sa z nášho sexi Jima nestane gay. Autorka by ma veľmi sklamala.

Príbeh vás vtiahne do deja okamžite a v noci vám nedá spať.

Jedna vec sa mi teda skutočne nepáčila. Archanjeli si žijú v nebi ako králi v úžasnom prepychu. To by nebol až taký problém, keby jeden nežil na hromádke s druhým archanjelom. Keďže kresťanská viera neuznáva gay vzťahy, ako môžu také čisté bytosti spolu „chrápať” v nebi a oddávať sa hriešnym nerestiam?

Príbeh je znovu plný napätia, nečakaných zvratov, smútku, ale aj radosti, lásky a štipľavých scén. Dej je prepracovaný kvalitne a naozaj do detailov. Aj v tejto časti série si prečítate príbeh z viacerých pohľadov. Vtiahne vás do deja okamžite a v noci vám nedá spať. Ak ste aj vy fanúšikom fantasy a viete oceniť spojenie napätia a erotiky, zahryznite sa do série Pád anjelov.

Séria má zatiaľ štyri diely: Chamtivosť, Žiadostivosť, Závisť a Hnev. Autorka už stihla napísať ďalšie dve knihy, nevedno však, kedy budú preložené do nášho krásneho jazyka.

angel2God Vs Evil

• Meno autora: J. R. Wardová