streda, 11 marec 2015 11:11

Nočný bežec

Napätie, akcia, adrenalín a skvelý príbeh. Ak hľadáte práve toto, tak si, prosím pekne, otvorte knihu Nočný bežec a začítajte sa do jej strán!

Bývalý príslušník elitných vojenských jednotiek Sam Dryden prišiel o dcéru a ženu. Nemôže spávať, a preto pravidelne chodí behať popri pláži. Cíti akési nutkanie či potrebu každý večer opakovať tento rituál. Až raz ho nočné bežecké potulky postavia do neľahkej situácie. Zapletie sa do supertajného vládneho projektu, ktorého súčasťou je mladé dievča Rachel. Počas svojej vychádzky ju uvidí prestrašenú a v ohrození života utekať pre niekým. Ako bývalému vojakovi mu to nedá a ujme sa jej. Ukryje ju a rozhodne sa jej pomôcť. Nevie však, že toto rozhodnutie zmení život jemu, ale aj samotnej Rachel. V tom momente sa začína útek pred ľuďmi, ktorí sú schopní urobiť aj nemožné, len aby Sama a Rachel zlikvidovali. Predsa to dievča so schopnosťou čítať myšlienky a aj ich ovládať môže narušiť kompletne všetky ich plány...

...román, ktorý vás pohltí svojím napätím, príbehom a záhadnosťou... pohltí a nedovolí vám odísť...

„Toľko otázok. Kto tá dievčina vlastne je? Odkiaľ pochádza, kde bola predtým, ako sa ocitla v tej budove v El Sedere? Má niekde rodinu? Má vôbec niekoho? Rachel sama tieto otázky vysypala, ešte skôr ako si ľahla spať, a potom Drydena prekvapila. Na tieto veci sa ma v spánku nepýtajte. Ako ste sám povedali, ak to vôbec funguje, tak už len slabo. Možno budete mať čas len na jednu alebo dve otázky. Kto som, to môžem zistiť aj o týždeň. Pýtajte sa radšej na to ostatné.“

Patrick Lee prichádza so strhujúcim románom, ktorý vás pohltí svojím napätím, príbehom a záhadnosťou.

Nočný bežec je skvelou knihou plnou akcie, ktorá vás s istotou nebude nudiť. Prvý dojem z knihy bol pre mňa zvláštny. Názov ma nejako veľmi neohúril, ale povedala som si, že keď už je to ten bestseller, tak sa to snáď oplatí prečítať. V tomto prípade úplne jasne platí veta „nesúď knihu podľa obalu!“. Už po prečítaní niekoľkých strán som vedela, že to bude kniha, ktorú nepustím z rúk, kým ju nedočítam. Tak aj bolo.

Už po prečítaní niekoľkých strán som vedela, že to bude kniha, ktorú nepustím z rúk, kým ju nedočítam. Tak aj bolo.

Napätie je v knihe Nočný bežec prítomné v každej jednej strane. Autor veľmi dobre naťahuje čitateľa nevedomosťou Rachel a jej stratou pamäti.

Budete sa chcieť každou stranou viac a viac dozvedieť, prečo je prenasledovaná, prečo si nič nepamätá a čo s ňou vlastne robili, keď bola unesená.

Každou stranou sa budete viac a viac chcieť dozvedieť, prečo je prenasledovaná, prečo si nič nepamätá a čo s ňou vlastne robili, keď bola unesená. Bude sa vám vynárať stále viac otázok, na ktoré potrebujete hľadať odpovede a, poviem vám, bude vás to baviť. Pri tejto knihe určite!

Ak ste fanúšikom tohto akčného žánru určite si prídete na svoje. Ak však náhodu nie ste, aj tak by ste Samovi a Rachel mali dať šancu a dovoliť im, nech si vás získajú. Spojenie týchto dvoch sa v knihe Patricka Lee stáva viac ako spojenectvom. Stáva sa priam putom, ktorému budete fandiť, v kútiku duše mu nadržiavať a veriť.

Nič nie je náhodné. O tom sa Sam presvedčil, keď si vyšiel zabehať si. Rutinná banalita mu zmenila život a dala mu zmysel. Možno sa to stane aj vám. Možno keď sa vyberiete večer behať, aj vás niekto omylom zapojí so tajného vládneho projektu! Ak by sa tak nestalo, tak si o ňom aspoň môžete prečítať v knihe Nočný bežec. Staňte sa ním a pomôžte Samovi zachrániť Rachel!

• Meno autora: Patrick Lee
  • Národnosť: kanadská
  • Knihu vydalo: Slovenský spisovateľ