sobota, 03 január 2015 11:15

Priznanie tohto muža

(8 hlasov)

Sex na udobrenie, sex z pomsty, ospalý sex, nežný sex, drsný sex a neustále míňanie vody. Nastal čas, aby pravda vyšla najavo? Niekde medzi tým sexom to odhalenie nájdete.

Tretia a záverečná časť série Tento muž o zmyselnej a nekonečnej láske. Kontrolou posadnutý majiteľ zámku nerestí, Jesse Ward a krásna bytová architektka Ava O’Sheaová, sa konečne zosobášia. Chceli by si už užívať svoju rozprávku až kým nepomrú. V ceste im však stojí príliš veľa prekážok, neprajníkov a závisť. Jesse má stále veľa tajomstiev a kostlivcov v šatníku. Opäť sa snaží až chorobne chrániť Avu, aj pred pravdou. Nastal čas, aby sa tento muž priznal? Bude jeho priznanie šokujúce? Bude si Ava už konečne dávať pozor na ústa?

Opäť sa snaží až chorobne chrániť Avu, aj pred pravdou.

„Som z teba unesený, zlatko. Zhltla si ma a utopila vo svojej kráse, telesnej aj duševnej. Vieš, že bez teba nedokážem fungovať. Môj život si urobila rovnako krásnym, ako si ty. Prebudila si vo mne túžbu žiť plnohodnotným životom - po tvojom boku. Jediné, čo potrebujem, si ty. Chcem sa na teba pozerať, počúvať ťa a dotýkať sa ťa.”

Niekedy ma ich nezmyselné hádky pobavili, ale väčšinou ma akurát poriadne vytočili. Ich vzťah bol naozaj výnimočný. V reálnom svete by títo dvaja nikdy nemohli tvoriť pár. Jeden druhého vytáčali do nepríčetnosti a napriek tomu sa nekonečne milovali. Hlavné postavy mali ozaj výnimočné charakterové vlastnosti. Ava bola veľmi submisívna, potrebovala byť v jeho moci, no napriek tomu ho nepočúvala, odvrávala a robila prieky. To veľmi nesedí, tak buď, alebo.

„Udržiavaš tlkot môjho srdca, zlatko. Vždy bude biť len pre teba.”

Už len krok chýbal a utieral by jej aj zadok, doslova.

Takmer všetci porovnávajú túto sériu s Fifty shades. Ja som tam žiadnu podobnosť, okrem jazvy hlavnej postavy, nepostrehla. Fifty shades mala dej a poriadnu zápletku, čo sa o poslednej časti Priznanie tohto muža nedá povedať. Táto kniha ma veru sklamala. Čakala som od nej oveľa, oveľa viac. Všetky nejasnosti a minulosť Warda sa vyjasnili, no nestačilo mi to. Bol to gýč a naozaj ma vytočilo, že ten úžasný chlap mal potrebu stále ju kúpať, umývať jej vlasy, rozkazovať jej čo si má obliecť. Správal sa k nej ako k malému decku, už len krok chýbal a utieral by jej aj zadok, doslova.

Môže mať niekto takýto apetít? Čo je ten prekliaty chlap posadnutý kontrolou stroj? Ward má 38 rokov a dokáže „kefovať” väčšinou viackrát do dňa. Môže to byť tou jeho záľubou v arašidovom masle? Ak áno, začnem ho pridávať manželovi do jedla. Autorka má až príliš bujnú fantáziu. Celý príbeh je pritiahnutý za vlasy a čo bolo výnimočné na prvých dvoch dieloch. sa tu úplne stratilo. Niektorí ľudia vyhlasujú, že je to knižné porno. Dovolím si nesúhlasiť. Fifty shades bolo. Priznanie tohto muža je síce plné nekonečného preťahovania, no bez štipky fantázie. Umelo vsadené posteľné scény, aby autorka natiahla počet strán a zvýšila zisk. Poväčšine nie som až taká kritická, no pani Malpasová ma sklamala. Po predchádzajúcich dieloch som čakala napínavý dej so štipľavým a erotickým nábojom. Páčilo sa mi, ako veľmi a hlboko sa hlavné postavy milujú, napriek tomu som presvedčená, že niektoré veci by proste chlap nikdy nepovedal a nie to ešte opakovane. Je až príliš cítiť, že tento príbeh písala žena.

Umelo vsadené posteľné scény, aby autorka natiahla počet strán a zvýšila zisk.

Napriek všetkému má sexi Ward veľký úspech u čitateliek, hlavne preto, že je rozprávkovo bohatý, nadmieru obdarený a nadovšetko miluje len jednu ženu. To nikomu nemôžem zazlievať, každá z nás by to chcela. Veď komu by sem tam vadilo preplieskanie po holom zadku, nejaké tie zákazy a príkazy, podvádzanie a alkoholizmus? Obrovský diamant a nové luxusné auto dokáže ľahko presviedčať.

kalie

Ak obľubujete erotickú literatúru, neváhajte a prečítajte si záverečnú časť Priznanie tohto muža. Ja tu prezentujem svoj subjektívny názor, nenechajte sa ním odradiť a urobte si vlastný. Romantické pasáže sú veľmi pekné a plné lásky. Ak ste prehnane romantická duša, čaro v tomto príbehu určite nájdete.

priznanie tohto muza

Čítané 7485 krát