streda, 07 január 2015 12:20

Som mačička Pusheen

(9 hlasov)

Rozmýšľali ste niekedy, aký by bol život v koži vášho štvornohého miláčika? Vymeňte rúčky za labky a zoznámte sa s rozkošnou mačičkou Pusheen, ktorá vám opäť ukáže, ako správne žiť.

Ato hneď v niekoľkých lekciách: Som mačička Pusheen, Čo by ste mali vedieť o mačkách, Ako žiť, Stormy (jej huňatá mladšia sestrička), Rok v živote Pusheen a Poďakovanie. Pusheen vždy vie, kedy je ten správny čas na oddych, menšiu desiatu, hru s priateľmi alebo svoje skrášľovanie, preto sa nás neznalých pokúsi čo-to naučiť. Tento raz sa však presunula z internetovej podoby na papierové stránky. Konečne aj v slovenskom jazyku!

V prvej časti Som mačička Pusheen sa vám ako pravá dáma pekne predstaví. Povie vám o svojom dokonalom víkende a obľúbených činnostiach. Stormy vás vpustí do svojej ríše fantázie, o akej mnohí môžu len snívať a zakrúti Pusheeniným svetom. Keby som vedela, že mačky majú taký zábavný život, už by som sa nikdy nechcela znovu narodiť človekom. Druhú časť knihy venuje téme Čo by ste mali vedieť o mačkách. Ak ste niekedy uvažovali nad kúpou mačky, mali by ste si ju prečítať. A viete, čo je na čítaní Pusheen najlepšie? Ani vás to nebude stáť veľa námahy. Stačí si pozrieť dvesto strán krásnych obrázkov...

Keby som vedela, že mačky majú taký zábavný život, už by som sa nikdy nechcela znovu narodiť človekom.

Možno si hovoríte, že som blázon, keď recenzujem obrázkovú knižku pre deti. A máte pravdu. Ja som blázon. Blázon do Pusheen! Napriek tomu, že je to len obrázková knižka, páči sa mi na nej jej zábavnosť a pravdivosť príbehov, pri ktorej majitelia týchto úžasných stvorení musia len súhlasne pokyvovať hlavou. Ja sama mám doma dvoch mačacích nezbedníkov a často si hovorím, že by si s Pusheen parádne rozumeli. Tiež radi papkajú, tvária sa roztomilo a ani ich to nestojí veľa námahy, skúšajú lotroviny alebo mi ukazujú svoj krásny talent, vyvaliť sa na miesto, kde môžu každému zavadzať.

Táto mačacia slečna si získala osem miliónov priaznivcov na facebooku, vlastné emotikony aj web stránku. Kto si po dnešku ešte spomenie na Hello Kitty?

Claire Beltenová vytvorila niečo neodolateľné a teraz môj počítač okupuje asi päťdesiat vrtiacich sa gifov s malou zavalitou mačkou. Pridajte k tomu knihu a vážne ma môžete volať bláznom. Myslíte si, že som sama? Táto mačacia slečna si získala osem miliónov priaznivcov na facebooku, vlastné emotikony aj web stránku. Kto si po dnešku ešte spomenie na Hello Kitty? A keď už si myslíte, že Pusheen vás nemá čím prekvapiť, odniekadiaľ sa vynorí Stormy a prevalcuje vás svojou mačiatkouskou naivitou. Ak si ešte stále myslíte, že obrázková kniha je len pre deti, veľmi sa mýlite. V Pusheen je tak trochu z každého z nás, prebúdza spomienky na detské ja a bude vás to stáť veľa námahy, aby ste odolali jej čaru. Čo viacej dodať? Hádam už iba - purr, purr, purr!

• Meno autora: Claire Belton
  • Knihu vydalo: CooBoo
  • Počet strán: 200